KicsiBlondie élete,dolgai,gondolatai...

Élet,gondolat,tudat érzete

Friss topikok

  • juditth: szijasztok! valaki eltudná nekem küldeni a :torpebaba15@citromail.hu-ra? nagyon köszipuszi:juditth (2008.10.30. 12:55) Mc Forma - Elmúlt....
  • Mandy Moore: hm...köszi kedves "aki ismeri a történetet" :) (2008.10.16. 20:41) Csalódás
  • Blondie: Szia! Igezán nincs mit, én köszönöm hogy írtál! Szia! (2008.07.20. 21:34) Barátok
  • Blondie: szia! köszönöm szépen. azt hiszem szépen lassan azér helyre jövök. legalábbis remélem. puszika UI... (2008.05.26. 12:46) Visszaesés
  • Blondie: nekem volt egy ilyesmi szitum. a srác lejött hozzám, tök aranyos volt... mindenem odaadtam volna é... (2008.05.01. 17:10) Miss You

Linkblog

"A boldogság olyan pillangó, melyet ha kergetünk, soha nem érhetjük el, de ha leülünk csendben, leereszkedik ránk."

2008.01.14. 18:46 | Blondie | 5 komment

Visszatérés

Visszatért az a Rami, akit mindenki várt. Újra előjött sötét kamrájából, mert van kiért. De ha ismét nem lesz akkor, megpróbál lakatot tenni a kamra ajtajára és bezárni, hogy soha többé ne tudjak odamenni. És ne legyen az, mint ami az elmúlt 2-3 hétben történt. Elég húzós volt.

Igen, a remény hal meg utoljára, mint már mondottam.
Bejött a 2. szituáció. ( előző bejegyzésben elolvashatod, hogy mi a 2. szituáció)
De nem kell csalódnom újra. :)
Boldog vagyok! És az is maradok, bármi lesz. Ezentúl mindennek a jó oldalát nézem. Ezt már párszor ígértem, de nem tudtam tartani. Most nem ígérem, de minden erőmmel ezen fogok dolgozni. Hogy ez így legyen!


"A szerelem és a könny édestestvér,
nincs olyan szerelem, mely egy könnyet sem ér.
Aki sosem sírt, az sohasem szeretett,
mert a könny és a szerelem, egy napon született."

” Találni egy srácot, aki gyönyörűnek hív, nem csupán csinosnak, aki felhív, amikor bele vagy esve, aki Veled fekszik a csillagos ég alatt, és a szívverésed hallgatja. Vagy csak azért fennmarad, hogy lássa, ahogy alszol. Várni egy srácra, aki homlokon csókol, aki még akkor is meg akar mutatni a világnak, amikor csapzott vagy. Aki a barátai előtt is fogja a kezed, aki úgy gondolja, hogy smink nélkül gyönyörű vagy. Várni rá, aki mindig emlékeztet arra, hogy milyen szerencsés hogy vagy neki, Várni az egyre, aki a barátaihoz fordul, és azt mondja: ’Igen, ő az!’


Üdv:KicsiBlondie

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsiblondie.blog.hu/api/trackback/id/tr27297353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tüncigörl 2008.01.14. 23:24:25

ez nagyon jó lett babám... nagyon teccik mindkét idézet is:D véééégre visszatért a régi rami:Dpussssziiiiiiiiii

Blondie 2008.01.15. 22:36:46

szija Tünci!
igen visszatért! :) és ittis marad:)

Kaludia 2008.01.16. 00:14:00

Szia Blondie!
Nocsak végre pozitív változás... :D remélem tényleg ilyen boldog maradsz most már... különben ki fog megnevettetni engem??? (wuuufff) :D amúgy teccik a bejegyzés címe... valahonnan olyan ismerős... nem is értem XD na légy jó! cuuuuuuuuppp

Nita baba 2008.01.16. 13:27:10

Szia Blondie!Na végre jó téged boldognak látni!Ezt már szeretem!
Légy mindig ilyen!Puszka

Blondie 2008.01.16. 14:35:23

Mindig ilyen leszek..de nemígérem, csak próbálom betartani! :)
süti beállítások módosítása